2014. július 9., szerda

Ismertető satöbbi'

Ahogy a fenti kis bemutatkozásomba írtam,az első bejegyzésben egy kis ismertetőt fogtok látni a blog őrült szerkesztőjéről.Nos,ez a téma nem sok mindenkit érdekel,de mivel halvány lila gőzöm sincs,hogy mit írjak a mai nap folyamán,de azért jó olvasást.

 Ismertető satöbbi'

Zene terén válogatós vagyok,szinte csak rockot hallgatok.Szóval,íme pár dal,amit ajánlok mindenkinek :
  • Black Veil Brides-The Legacy
  • Bring Me The Horizon-Can you feel my heart
  • Fall Out Boy-I don't care
  • Little Mix-DNA
  • Adam Lambert-Whataya want for me
  • 5 Seconds Of Summer-Don't stop
  • Suicide Silence-You only live once
  • Pierce The Veil-King for a day
  • Asking Alexandria-A prophecy
  • Three Days Grace-Never too late
  • Skillet-Monster
Ez csak egy pár,holnapig tudnék ilyen fantasztikus zenéket sorolni.
És ha már én bevallottam,hogy őrült vagyok,akkor barátnőm se maradjon ki.Pontokba szedve :

  • Név : Kinga
  • Kor : 14
  • Kedvenc szín : Lila
  • Kedvenc banda : Lawson
  • Kedvenc szám : Lawson-Juliet
  • Kedvenc állat : ló,kutya,macska
  • Ezek közül a legkedvencebb : ló
  • Háziállat : van
Persze rajta kívül még vannak barátaim (már ha annak lehet nevezni az ilyent),akik csak évközbe vannak rám szálva a suliba,szóval ez inkább amolyan "suliban bff-ek,sulin kívül régi,jó barátok" szerű kapcsolat.
Na szóval.Ha már legkedvesebb barátnőmről összeszedtem ezeket az infókat,akkor jöjjön egy ilyen vázlat rólam is.

  • Név : Andi
  • Kor : 14 (leszek)
  • Kedvenc szín : fekete
  • Kedvenc banda : Black Veil Brides!!!
  • Kedvenc szám : Black Veil Brides-The legacy
  • Kedvenc állat : kutya,ló
  • Háziállat : van.
Nos,ha esetleg valakit még érdekelne pár infó bármiről,az nyugodtan írjon e-mailt (originalandiworsnop@gmail.com).

Köszönöm,hogy elolvastad ezt a roppant érdekes bejegyzést. ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése