2014. augusztus 7., csütörtök

Fitness & egyebek.

Üdv mindenki.Úgy gondoltam,ha már ez személyes blog,akkor személyes dolgokat fogok leírni nektek.Szóval,most a tegnapi napomat láthassátok leírva.Jó olvasást.



Fitness & egyebek

És tegnap drágalátos barátnőm elhívott engem egy konditerembe,mondván "hozzuk formába magunkat".Bár nem tudom,hogy egy pár órás edzés után hogyan lehet formába hozni magunkat,de mindegy.Ez csak részlet kérdése.
Én béna,felgumizott hajjal sétáltam be a konditerembe.Leesett az állam,szószerint.
A terem szépen meg volt csinálva,bár egy 5 éves kisgyerek is megtudná ilyenre tervezni.A fal fehér volt,barna bútorokkal és égőkkel.A teremben rengeteg gép volt elhelyezve,előre azt se tudtuk,hogy mit próbáljunk ki.
Persze a terem még tele volt kigyúrt,izomagyú tizenévesekkel,de voltak 30-40 éves sportolók is.
Szóval,én valami gépet kinéztem magamnak,bár fogalmam sincs,hogy mi a neve.Én a gépen kínlódtam,míg barátnőm,Kinga az egyik futópadon sétált.
Mind a ketten úgy egy fél órát melegítettünk.Hozzá teszem,hogy Kinga addig próbált velem kommunikálni,míg megbotlott és a futószalag szinte a falhoz csapta.Már kis híján volt,de szívesen megnéztem volna.
Mikor ezekkel végeztünk,jöhetett a boxzsák.Előre tökre cikinek éreztem,hogy a sok izomagyú pasas között,mí csöplesz leánkák elkezdünk boxolni.Mondjuk,a tulajdonos is eléggé fura szemekkel vizslatott minket,hogy "hú,bazdmeg,ezek bevadultak",de majd ránk hagyták.
A boxkesztyű iszonyatosan nagy volt,így nagyon rá kellett szorítsuk a csuklónkra.Mondta,hogy fogjam meg a boxzsákot,hogy mikor üt az ne himbálódzon jobbra-balra.Én hümmögve megfogtam a boxzsákot,közben arra gondoltam,ha ez tiszta erejéből üt a boxzsáknak,akkor én el is repülök a szerencsétlen zsákkal együtt.
Szóval,megfogtam azt a hűlye zsákot és igyeztem a földön maradni az ütés során.Kinga tiszta erejéből "behúzott" a zsáknak egyet,de én marhára nem éreztem semmit.A zsák is alig mozdult valamit,így barátnőm feldühödve mosott be még egyszer a kék valaminek.
Persze,megint nem mozdult,szóval egyre dühösebben csapkodta a zsákot.És akkor jöttem én,akinek a boxkesztyű esett ki a kezéből.
Én üttem és üttem,de a zsák még mindig nem mozdult és az öklöm is nagyon fájt.Én tényleg mindent beleadtam,de nem tudtam nagyot ütni.Pedig a filmekben úgy van örökké,ha egy csaj beleüt a boxzsákba,akkor az már majdnem kiszakad a helyéről,de nekünk meg sem kottyant.A filmekben sok ostobaság van,ezt jegyezzétek meg.
Szóval,a végén mindennel idegesítettük egymást,így végül minimálisan is,de a zsák mozdult valamennyire.
Utána jöttek a súlyzók.Ezeket hamar meguntuk,pláne én,mivel előttem egy kissé nagydarab hapsi emelgette a súlyokat.Szóval,inkább odébb álltunk.
Ezek után még szaladtunk egy keveset a futópadokon és jött a feketeleves.
Egy hapsi (biztonsági okok miatt a nevét most megváltoztattam Ádámra) hívta barátnőmet telefonon,hogy jó lenne találkozniuk.Persze,Kinga szívem benne volt az ötletben és azonnal letárgyalták.
Barátnőm kikönyörögte,hogy legyek mellette,mikor a hapsi jön.Persze,most beleegyeztem (először és utoljára!!),mivel nekem is volt hasonló találkám,ahová őt is elrángattam.
A szívem elkezdett fájni,mivel mostanában elég sokszor vacakol.Szóval,ma este is rámjött.
Leültünk a konditerem előtti padokra és vártunk.Jött "Ádám".Barátnőm totálisan el volt olvadva,a sötétben is látszott rajta,hogy most boldog.
Ádám a hátam mögé állt és neki támaszkodott a pad támlájának.Olyan tusfürdő illata volt,hogy már az orromat marta.
Kinga illedelmesen bemutatott Ádámnak,akinek dobtam egy "helló"-t.Persz,ezek után tökre láthatatlan voltam.Ők ketten turbékoltak,én meg sem mertem szólalni.Végül pedig egymásnak estek és nyalni-falni kezdték egymást.Ez így ment bő félórán keresztül.Tökre kínosan éreztem magam,hogy ezek ketten mennyire elvannak,én meg mint valami béna ülök mellettük.
Időközben a konditeremből is kimásztak az izomagyúak,akik rögtön felmérték a helyzetet és megértő pillantást vetettek felém.
Szóval,kínosan,de hál' Istennek lezártam és túléltem az egészet.Csak ez számít.

Ha van valami cikis/kínos sztorid,akkor küldd be az originalandiworsnop@gmail.com e-mail címre és kirakom.Természetesen név nélkül.További jó böngészést,majd jelentkezem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése