2014. augusztus 8., péntek

Keep calm and play IMVU.

Hey,mindenki!:D Meghoztam az újjabb bejegyzést/feljegyzést.Ez főként azoknak szól,akik már használják az IMVU nevű játékot.Jó böngészést!
Andi W.

Keep calm and play IMVU

Jumm.Hol is kezdjem?
Először is a regisztrációval.Gondolom ezt nem kell magyarázzam,mert pofon egyszerű.Szóban : választass egy avatart (a játékosok 'avi'-nak becézik),választassz egy nevet,jelszót és tovább kitöltöd az üres mezőket.Remélem érthető voltam,ha nem akkor nézzetek utána.Itt egy link,ahol regizhettek : http://www.imvu.com/
Na,szóval.Az egésznek nincs sok értelme,mivel csak fel kell öltöztetni az avid és mehetsz csetelni.Viszont nekem kibebaszottul bejön a játék.Imádom összerakni az avim,járkálni külömböző room-okba és beszélgetni másokkal.
Sokan mondták,hogy nem létezik virtuális barátság.Szerintem nagyon is létezik,mert én már pár emberkével nagyon jó barátságot kötöttem.Szóval,szerintem még ezért is érdemes elkezdeni a játékot.
És most pár alpontba papolok nektek a játékról.

1.Kezdetek kezdete
Ott fennt leírtam,hogyan is lehet regisztrálni,ha nem értetted,akkor nézz utána.Google a barátod.
Ha sikeresen regisztráltál,akkor az e-mail címedre kapsz egy üzenetet az imvusoktól,ahol (ha jól emlékszem) 1500 cr-t kapsz.
Ha sikeresen letöltötted,akkor jelentkezz be.
A felső üres mezőbe az avid nevét és alá pedig a jelszavad firkáld be.Ha ez meg van,akkor katt a Login to IMVU-ra.
És akkor kattintgass azokra a nemtommikre és akkor kapsz creditet (cr).Tovább pedig ezt marhára nincs kedvem gépelni,szóval itt egy videó.Csekkoljátok :

2.Chat Room-ok
Ezekről is már valamennyit beszéltem ott fennt.Szóval,ha készen áll az avid,akkor mehetsz a Chat Room-okban.(Csak egy tipp : az avatarod legyen egyedi,amelyik kitűnik a sok noob és utánzat közül.Ne a legnépszerűbb ruhákat vásárold meg,mert akkor az avatarod olcsó sz*r lesz)
Szóval, a Chat Roomokról nem kell sokat tudni.Egyszerű belépni is,szóval remélem kedves olvasó,azt meg tudod csinálni.
Az egész kb. így néz ki,persze a te avataroddal,a választott room-oddal és más játékosok avijával.

3.Képek
Ebben a csodálatos játékban csinálhatsz képeket is az avatordról,amit megoszthatsz a Photo Steam-be.A Photo Steam minden játékos lementi az avijáról készült képet és azt meg is tekintheti.Lehet PNG-t is készíteni,de azt most nem fejtem ki bővebben.

4.Barátok
A Chat Room-okban összebarátkozhatsz pár avatar tulajdonosával,ami azért jól jön,hogy ne töltsd magányosan és keservesen egyedül az idődet a szobákban.Én is Tosztosz Navival szoktam imvuzni vagy vásárolni,közben pedig értelmes beszélgetések folynak.Szóval,érdemes barátkozni.Néha a fiú-lány barátságokból kialakul valami más,szóval fiúk lányok : lehet pasizni/csajozni.Sok szerencsét hozzá.

5.Éééés ééén. :D
És akkor most pár kép rólam és a barátaimról.Szóval,engem is megtaláltok IMVU-n iixChisaki néven,jelölhettek.Barátaim nevét most nem írom ki,mert egyszerűen nincs kedvem rá engedélyt kérni.Sry.
Szarvas Tina és én.

Itt is

És itt is

Tosztosz Navival

És itt is

Ééés én.:D
Képet nem lopni,mert én fejbe baszni.
Hamarosan jelentkezem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése