2014. augusztus 14., csütörtök

Nyaralás és egyebek

Üdv mindenki!Ahogy már a címben is láthatjátok,nyaralni megyünk a familiával és az egyik ismerőseinkkel.Szóval,először is 1 hétig legalább nem lesz bejegyzés.A napokban történt pár dolog és azokat is leírom ide.So,jó böngészést és kellemes időtöltést.
Andi W.

Na,szóval.Pár infó az elkövetkezendő napokról (vagyis mit szeretnék csinálni a nyaraláson) :
  • A nyaralásra Horvátországban kerül sor.
  • Pontosabban a Porec nevű városban.
  • Az ismerőseinkkel és a családdal megyünk.
  • Augusztus 16.-ára foglaltuk a jegyeket.
  • De ma indulunk,mivel benézünk Hajdúszoboszlóra. (Erdélyben lakom)
  • Horvátországban rengeteget akarok úszni.
  • Meg búvárkodni.
  • És ökörködni.
  • Majd pedig akarok egy kézenállós képet a parton,mikor a nap jön fel.
  • Minden este a városban akarok nézelődni.
  • Rengeteg képet fogok készíteni,mert akarok egy kis dolgozatot írni Horvátországról,amit a földrajz orán le is adok.
  • Át szeretnék hajókázni Olaszországba is.
  • És kb ennyi.
Ennyit a nyaralásról.
A napokban jelentkeztem 3 fejléc készítő versenyre.Az egyikre már megjött az eredmény és hihetetlen,de nyertem.A következő a munkám :
 
http://ddesigneskritika.blogspot.hu/

Nos,miután haza érkezem,az interjú is sorra fog kerülni,majd azt is linkelem.Nos,ha a másik két versenyt is megnyerném (huh,hát azért kétlem,de reménykedni jó dolog:DD),akkor én lennék a legboldogabb ember a világon.
A történetes blogomra is kiraktam már a két képet,ide is kiteszem :
 
 
Jelentkeztem 
 
 
Jelentkeztem 
 
Kellmes hetet & napot.Amint tudom jelentkezem.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése